دکتر احمد روستا چه زیبا می گوید : شناسایی، شناساندن، رضایت کند بازاریابی را حکایت دریغا قدر آن را کس نداند در این آشفته بازار ولایت در حقیقت در این شعر کوتاه ماموریت اصلی و به عبارتی دیگر اهداف اصلی بازاریابی در 3 حوزه مهم ذیل تعیین شده است : - شناسایی ( شناسایی مشتریان یا بازارهای هدف و نیازها و خواسته هایشان) - شناساندن ( معرفی و تبلیغ کالا و خدمات قابل عرضه در یک کسب و کار به بازار هدف یا مخاطبان) - جلب رضایت مشتری یا مخاطب در واقع تاکید بازاریابی نوین بازاریابی منبع
درباره این سایت